Besplatno pretražite poslovne subjekte

Ovdje možete dobiti osnovne informacije o poslovnim subjektima.

MILLENIUM PROMOCIJA d.o.o.

MILLENIUM PROMOCIJA d.o.o., OIB 39853231950, MB 00445304 sukladno važećim odredbama Zakona o računovodstvu spada u skupinu malih poduzetnika, a tip vlasništva je privatno od osnivanja. Pretežita djelatnost subjekta je 7021 - Odnosi s javnošću i djelatnosti priopćivanja (M - STRUČNE, ZNANSTVENE I TEHNIČKE DJELATNOSTI).

Broj zaposlenih prema satima rada u 2024. godini je 26, što je smanjenje od 10,35% u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni prihodi u 2024. godini iznosili su € 8,90 mil., što je povećanje od 18,12% u odnosu na prethodnu godinu. U 2024. godini poslovni subjekt ostvario je neto dobit od € 600.158, što je povećanje od 180,16% u odnosu na prethodnu godinu.

Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBIT u 2024. godini iznosi € 704.655. Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBITDA u 2024. godini iznosi € 765.882.

I. Osnovni podaci o subjektu

Naziv:
MILLENIUM PROMOCIJA društvo s ograničenom odgovornošću za odnose s javnošću, turistička agencija
Adresa:
ULICA GRADA VUKOVARA 23, 10000 ZAGREB
OIB:
39853231950
Matični broj:
00445304
Djelatnost:
7021 - Odnosi s javnošću i djelatnosti priopćivanja
Veličina:
Mali
Vlasništvo:
Privatno od osnivanja
Pravni oblik:
Društvo s ograničenom odgovornošću
Status:
Aktivan
Vrsta subjekta:
Poduzetnik
Temeljni kapital:
€ 2.700

II. Osnivači i članovi

član društva
Damir Jugo
član društva
Mario Petrović
član društva
Božo Skoko
član društva
Marija Šimić

III. Osobe ovlaštene za zastupanje

direktor
Vladimir Preselj
direktor
Marija Šimić
direktor
Mario Petrović

IV. Dodatne informacije

Subjekt nema aktivne oglase javne nabave
Subjekt nema aktivne oglase sa e-Oglasne ploče Ministarstva pravosuđa
Subjekt nema aktivne koncesije
Subjekt nema isplate iz državnog proračuna u tekućoj godini

VI. Djelatnosti upisane u registar

74.13
Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja
74.14
Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
74.40
Promidžba (reklama i propaganda)
(*)
Odnosi s javnošću i priopćavanje;
(*)
Izdavačko-nakladnička djelatnost;
(*)
Kupnja i prodaja robe;
(*)
Obavljanje trgovine i posredovanje na domaćm i inozemnom tržištu.
(*)
organiziranje sastanaka, seminara, tribina, savjetovanja, simpozija, sajmova, izložbi i kongresa