Besplatno pretražite poslovne subjekte

Ovdje možete dobiti osnovne informacije o poslovnim subjektima.

MIP Pharma Croatia d.o.o.

MIP Pharma Croatia d.o.o., OIB 04237071601, MB 02203529 sukladno važećim odredbama Zakona o računovodstvu spada u skupinu mikro poduzetnika, a tip vlasništva je privatno od osnivanja. Pretežita djelatnost subjekta je 46460 - Trgovina na veliko farmaceutskim i medicinskim proizvodima (G - TRGOVINA NA VELIKO I NA MALO).

Broj zaposlenih prema satima rada u 2024. godini je 2, što je smanjenje od 33,33% u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni prihodi u 2024. godini iznosili su € 495.538, što je povećanje od 6,17% u odnosu na prethodnu godinu. U 2024. godini poslovni subjekt ostvario je neto dobit od € 179.931, što je povećanje od 24,90% u odnosu na prethodnu godinu.

Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBIT u 2024. godini iznosi € 201.041. Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBITDA u 2024. godini iznosi € 210.801.

I. Osnovni podaci o subjektu

Naziv:
MIP Pharma Croatia d.o.o. za trgovinu
Adresa:
Mihanovićeva ulica 14, 10000 Zagreb
OIB:
04237071601
Matični broj:
02203529
Web:
-
Djelatnost (NKD 2007.):
4646 - Trgovina na veliko farmaceutskim proizvodima
Djelatnost (NKD 2025.):
46460 - Trgovina na veliko farmaceutskim i medicinskim proizvodima
Veličina:
Mikro
Vlasništvo:
Privatno od osnivanja
Pravni oblik:
Društvo s ograničenom odgovornošću
Status:
Aktivan
Vrsta subjekta:
Poduzetnik
Temeljni kapital:
€ 2.654

II. Osnivači i članovi

jedini osnivač d.o.o.

III. Osobe ovlaštene za zastupanje

direktor
Friedrich Georg Sernetz

IV. Dodatne informacije

Subjekt nema aktivne oglase javne nabave
Subjekt nema aktivne oglase sa e-Oglasne ploče Ministarstva pravosuđa
Subjekt nema aktivne koncesije
Subjekt nema isplate iz državnog proračuna u tekućoj godini

VI. Djelatnosti upisane u registar

(*)
promet lijekovima na veliko
(*)
kupnja i prodaja robe
(*)
obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i stranom tržištu
(*)
savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
(*)
obrada podataka
(*)
promidžba (reklama i propaganda)
(*)
istraživanje tržišta i javnog mnijenja
(*)
zastupanje farmaceutskih tvrtki i pružanje drugih usluga farmaceutskim tvrtkama
(*)
organiziranje seminara i konferencija iz područja medicine i farmakologije