Institut za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo
Institut za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo, OIB 79362676143, MB 05116678 sukladno važećim odredbama Zakona o računovodstvu spada u skupinu mikro poduzetnika, a tip vlasništva je privatno od osnivanja. Pretežita djelatnost subjekta je 7220 - Istraživanje i eksperimentalni razvoj u društvenim i humanističkim znanostima (M - STRUČNE, ZNANSTVENE I TEHNIČKE DJELATNOSTI).
Broj zaposlenih prema satima rada u 2023. godini je 1, što je na istoj razini kao i prethodne godine. Ukupni prihodi u 2023. godini iznosili su € 57.382, što je povećanje od 21,03% u odnosu na prethodnu godinu. U 2023. godini poslovni subjekt ostvario je neto dobit od € 2.249, što je smanjenje od 59,03% u odnosu na prethodnu godinu.
Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBIT u 2023. godini iznosi € 3.848, a u području djelatnosti € 940,35 mil. Pokazatelj uspješnosti poslovanja EBITDA u 2023. godini iznosi € 9.118, a u području djelatnosti € 1,20 mlrd.
Poslovni subjekt nalazi se na 11.245. mjestu po ukupnom prihodu, na 9.663. mjestu po zaposlenicima i na 13.746. mjestu po dobiti razdoblja od ukupno 25.219 subjekta u području djelatnosti (M - STRUČNE, ZNANSTVENE I TEHNIČKE DJELATNOSTI).
I. Osnovni podaci o subjektu
Naziv:
Institut za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo
Adresa:
Jurja ves III. odvojak 4, 10000 Zagreb
Djelatnost:
7220 - Istraživanje i eksperimentalni razvoj u društvenim i humanističkim znanostima
Vlasništvo:
Privatno od osnivanja
Vrsta subjekta:
Poduzetnik
II. Osnivači i članovi
osnivač ustanove
Hedda Martina Šola
III. Osobe ovlaštene za zastupanje
ravnatelj
Hedda Martina Šola
IV. Dodatne informacije
Subjekt nema aktivne oglase javne nabave
Subjekt nema aktivne oglase sa e-Oglasne ploče Ministarstva pravosuđa
Subjekt nema aktivne koncesije
Subjekt nema isplate iz državnog proračuna u tekućoj godini
VI. Djelatnosti upisane u registar
(*)
znanstvena djelatnost koja obuhvaća znanstvena i razvojna istraživanja u području društvenih znanosti, neuroznanosti i neuromarketinga s pripadajućim interdiscipliniranim znanstvenim područjima
(*)
uspostavljanje znanstvene infrastrukture od interesa za cjelokupni sustav znanstvene djelatnosti i visokog obrazovanja u području marketinga i neuromarketinga
(*)
znanstveno i stručno osposobljavanje
(*)
provođenje znanstvene i stručne ekspertize radi razvoja obrazovanja i napretka u društvenim znanostima u području neuromarketinga i marketinga
(*)
istraživanje, razvoj i poticanje međunarodne suradnje u području neuromarketinga i marketinga
(*)
ostvarivanje i provođenje znanstvenih programa od interesa za obrazovanje u neuromarketingu i marketingu
(*)
organiziranje i provođenje znanstvenih i obrazovnih aktivnosti putem znanstvenih i stručnih skupova, konferencija i seminara koji se odnose na djelatnosti Instituta
(*)
obavljanje izdavačke djelatnosti: izdavanje znanstvenih i stručnih publikacija iz područja djelatnosti Instituta (knjige, periodika, studije i drugo)
(*)
obavljanje rezultata istraživanja
(*)
razvijanje inovativnih procedura i alata u neuromarketingu i marketingu
(*)
provedba ekspertnih analiza, konzultantskih usluga i ostalih stručnih djelatnosti povezanih s temeljnom djelatnošću Instituta
(*)
priprema i realizacija projekata iz oblasti neuromarketinga i marketinga
(*)
sudska vještačenja u području marketinga i intelektualnog vlasništva
(*)
promidžba (reklama i propaganda)
(*)
savjetovanje u vezi s poslovanjem
(*)
istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
(*)
izrada i održavanje web stranica
(*)
računalne i srodne djelatnosti
(*)
djelatnost javnog informiranja
(*)
djelatnost nakladnika
(*)
djelatnost pružanja audio i/ili audiovizualnih medijskih usluga
(*)
djelatnost pružanja medijskih usluga televizije i/ili radija
(*)
djelatnost pružanja usluga elektroničkih publikacija
(*)
djelatnost objavljivanja audiovizualnog i radijskog programa
(*)
djelatnost proizvodnje audiovizualnih djela
(*)
promet audiovizualnih djela
(*)
javno prikazivanje audiovizualnih djela
(*)
komplementarne djelatnosti audiovizualnim djelatnostima